Overzicht Referenties Evenementenbureau Event Toppers


Referenties van Evenementenbureau Event Toppers


Event Toppers heeft de afgelopen jaren een geweldige samenwerking gehad met talloze opdrachtgevers. Hieronder vindt u een aantal referenties van bedrijven waar wij al vele jaren zakelijke en feestelijke bedrijfsevenementen voor mogen verzorgen.

_____________________________________________________________________________

MINERALZ (part of Renewi) 30 JAAR


Wat een waanzinnig evenement mochten we organiseren voor Mineralz ter gelegenheid van het 30 jarig bestaan. Een prachtige locatie, starten met een heerlijke borrel, een middagactiviteit met aansluitend een super gezellige feestavond met live muziek, top catering, entertainment en doorgaan tot in de kleine uurtjes. Dit alles met een overnachting voor iedereen. De volgende ochtend stond iedereen weer vroeg in de startblokken voor het vervolgprogramma. Enigszins sportief en ook geschikt voor de iets minder sportievelingen, met aansluitend een afsluitende lunch op grote hoogte.
Na afloop ontvingen alle gasten nog een leuke en waardevolle herinnering aan het feest ter gelegenheid van het 30 jarig bestaan. Wij als Event Toppers hebben veel complimenten mogen ontvangen waar we natuurlijk ontzettend trots op zijn. Een bevlogen team, vol passie voor het evenementenvak!

_______________________________________________________________________

Jubilarissendag


Al weer 13 jaar lang mogen wij de jubilarissendag organiseren voor een groot bedrijf in o.a. steigerbouw en grote renovatieprojecten. Ook dit keer was het weer een fantastische dag en avond op een prachtige locatie in het land. Alle jubilarissen werden uitgenodigd en op bijzondere wijze in het zonnetje gezet, samen met hun partner. Na de ontvangst, met aansluitend een heerlijke uitgebreide lunch, startte het activiteitenprogramma in de middag met aansluitend een lekkere borrel en natuurlijk een heerlijk diner. Ook het managementteam en directie sloten aan bij het gezelschap. Na afloop ontvingen we hele leuke en ontzettend positieve reacties. We zijn er trots op dat we ook dit jaar weer de jubilarissendag hebben mogen organiseren en onze opdrachtgever heel veel werk uit handen hebben kunnen nemen.
__________________________________________________________________

VIP Klant Event


De lat lag hoog! Onze opdrachtgever wilde een klant event organiseren voor haar gewaardeerde klanten en relaties. Op een heel bijzondere locatie, aan de Maas gelegen, mochten wij een uniek programma verzorgen. Het programma startte met een goede lunch, waarna het gezelschap vertrok voor het middagprogramma waarin volop gelegenheid was voor top activiteiten en natuurlijk netwerken. Na afloop kwam iedereen weer terug op de locatie voor een borrel en hapjes. Daarna nam niemand minder dan top scheidsrechter Björn Kuipers de honneurs waar en vertelde over zijn ervaring in leiding geven aan top voetbal teams maar ook als ondernemer in zijn supermarkt. Na afloop bleef iedereen voor een overheerlijke BBQ en een gezellig stukje muziek.
De reactie van onze opdrachtgever was overweldigend. "Alles klopte"! Van het hele voortraject tot en met de uitvoering. Kortom wij zijn weer ontzettend blij met een meer dan tevreden opdrachtgever.
_________________________________________________________________

Personeelsfeest Verkerk Groep


Wat was het weer ontzettend leuk om voor de Verkerk Groep hun personeelsfeest te mogen organiseren! Dit keer was het thema een muzikale reis door de tijd waarbij we startten in de jaren 20 tot heden. De gasten werden ontvangen door onze zingende Flapper Girls bij de entree en mochten kiezen uit allerlei leuke gadgets om hun kledingstijl nog verder op te leuken. In de grote theaterzaal van de locatie stond een waanzinnige band en DJ opgesteld die ervoor zorgden dat er lekker gedanst kon worden. Dat alles live ondersteund door videobeelden op een gigantisch projectiescherm. We serveerden heerlijke dranken en verschillende hapjes als ook een puntzakje friet, broodje shoarma en heerlijke kipsaté. Naast de muzikale invulling was er een diversiteit aan side-entertainment. De reacties op het feest waren overweldigend, alleen maar lof en daar zijn we natuurlijk ontzettend blij mee. We zijn er trots op en blij mee dat we al 15 jaar lang verschillende events voor de Verkerk Groep mogen organiseren.
__________________________________________________________________


20 jaar MAC³PARK en opening KANTOORVILLA


Een geweldig feest voor het personeel, partners en relaties ter gelegenheid van het 20 jarig bestaan van MAC³PARK en de opening van de nieuwe kantoorvilla. Meer dan 700 gasten kwamen naar de opening en feestavond. Uitgebreide catering en entertainment activiteiten, top artiesten, een waanzinnige band en een gezellige, mediterraanse sfeer zorgden ervoor dat de gasten zich tot in de kleine uurtjes vermaakten. Als organisator zijn wij er trots op wederom voor deze opdrachtgever een fantastisch event te hebben mogen organiseren.

__________________________________________________________________________________

Een waanzinnig eindejaarsevent voor ExxonMobil


Vorig weekend was het zover. Alle gasten kwamen in stijl naar het prachtige landgoed voor een fantastisch eindejaarsevent. De locatie was prachtig verlicht en direct bij binnenkomst werden alle gasten vriendelijk verwelkomd met een heerlijk glas bubbels, welke op een bijzondere manier werd gepresenteerd. De stemming zat er al meteen goed in. Eerst even lekker borrelen en daarna werd iedereen uitgenodigd naar de plenaire zaal, waar directie een welkomstwoord gaf en de buffetten opende. Met een grote variatie aan eten en drinken, muziek en entertainment werd een fantastisch feest gevierd tot in de kleine uurtjes, waarna iedereen voldaan weer naar huis keerde.
_________________________________________________________________________________

Klant Event op de eigen locatie


Kunnen jullie ons helpen met ons klant event was de vraag van een bedrijf in transport en opslag? Natuurlijk, dat doen we graag! onze opdrachtgever wilde het event in één van haar bedrijfshallen houden, maar wilde deze hal nog mooi laten aankleden en laten voorzien van alle technische middelen. Dat hebben we met veel plezier en naar volle tevredenheid voor hen verzorgd.
__________________________________________________________________________________

We ontvingen 1000 gasten in het Kyocera Stadion 


WOW! Wat een fantastische bijeenkomst mochten we verzorgen voor 1000 gasten in het Kyocera Stadion in Den Haag. Met een waanzinnige openingsact vanaf de grasmat werden alle gasten alvast "in the mood" gebracht en kwam de boodschap luid en duidelijk over. Na de openingsact startte de plenaire bijeenkomst, waarna direct na de lunch iedereen in verschillende groepen uitéén ging voor verschillende workshops. Aan het einde van de dag kwam iedereen weer samen voor de finale act, waarna borrel en buffet volgde.
We mogen terugkijken op een zeer geslaagd event en daar zijn we trots op.

__________________________________________________________________________________

Opening nieuw kantoor in Den Haag

Eindelijk was het zover. Alle medewerkers hebben hard gewerkt om het nieuwe kantoor helemaal optimaal te krijgen voor de opening eind november. In een informele setting werden alle gasten door onze mooie Ruby ontvangen en doorverwezen. Binnen was het supergezellig met top muziek van de DJ en een uitgebreide variatie aan HomeMade Walking Tapas gerechtjes, direct on the spot bereid en natuurlijk heerlijke dranken.

___________________________________________

Alweer voor het 10e jaar organiseerde EVENT TOPPERS de Jubilarissendag van Bilfinger Industrial Services

Ook dit jaar organiseerden wij weer de jaarlijkse jubilarissendag van Bilfinger Industrial Services. Alle gasten werden, samen met hun partner, uitgenodigd op een prachtig landgoed. Na ontvangst, de fotosessies en natuurlijk de groepsfoto, stond een uitgebreide lunch klaar aan mooi gedekte tafels. Met een ludieke openingsshow startten we het middagprogramma met een grote diversiteit aan workshops. Aansluitend een heerlijke borrel waarbij ook directie en management zich bij het gezelschap voegde met daarna een fantastich diner. De avond werd afgesloten met een waanzinnige slotact waar iedereen nog lang over zal napraten. Met een mooi boeket bloemen namen we afscheid van alle gasten. Iedereen heeft genoten van een fantastische dag en avond.

__________________________________________________________________________________

10 jaar Waternet Festival


Op één van de eigen Waternet vestigingen in Amsterdam organiseerden we, samen met het Waternet activiteitenteam, een waanzinnig Festival voor en door Waternetters. Een feest ter gelegenheid van het 10 jarig bestaan waarvoor ruim 1500 gasten zich aanmeldden. Met een grote diversiteit aan eigen Waternet activiteiten kregen alle genodigden een kijkje in de keuken van Waternet en kon men zelf ook actief deelnemen. Ook voor de kinderen waren er diverse activiteiten van klein tot groter. Ook op het hoofdpodium was een keur aan entertainment, waaronder een optreden van de Waternetband. Bij de verschillende Foodtrucks kon men genieten van biologische hapjes en drankjes. We zijn er trots op dit event samen met het hele activiteitenteam van Waternet te hebben mogen uitvoeren en zoveel mooie reacties hebben gekregen.
__________________________________________________________________________________

Event Toppers organiseert internationaal en meerdaags customer event voor Ninestar Image


Ook dit jaar werden wij gevraagd het internationaal en meerdaags customer event voor Ninestar Image te organiseren. We zijn er trots op dat we wederom mooie complimenten mochten ontvangen van onze opdrachtgever. Het event bestond uit een fantastische mix van top hotels, dito catering en een speciaal ontspanningsprogramma na afloop van de bijeenkomst. 
__________________________________________________________________________________________

Ruim 1500 gasten vieren het 75 jarig bestaan van hun bedrijf


Meer dan 1500 medewerkers en partners vierden in december het 75 jarig bestaan van hun bedrijf. De feestavond vond plaats in een enorme paviljoentent op de parkeerplaats van het bedrijf. De paviljoentent werd aan de bedrijfshal gekoppeld, welke als lounge werd ingericht.

Uitdaging was om alle genodigden binnen 1 uur in de hoofdtent te ontvangen. Om de routing zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen, werden de loading docks omgebouwd als entree en voorzien van een speciale bouwconstructie om alle gasten snel en overzichtelijk de paviljoentent te laten betreden.

Vele gasten arriveerden vanuit het hele land. Speciaal voor hen werd een goed georganiseerde touringcarservice ingezet, met aan boord heerlijke versnaperingen. Het feest was al begonnen!

 

Speciaal gecertificeerde verkeersregelaars droegen zorg voor een vlekkeloze doorstroming van alle auto’s, fietsen, motoren en bussen.

 

Binnen werden de jassen vlot en vakkundig aangenomen bij de professionele, bewaakte garderobe, waarna men werd uitgenodigd in de hoofdtent voor een geweldige openingsshow. In de openingsshow speelden alle facetten van het bedrijf, de medewerkers en de producten een grote hoofdrol. 

 

Het feestprogramma omvatte een keur aan live muziek, artiesten, entertainment, catering en een geweldige slotact, waarin alle medewerkers nogmaals “voorbij” kwamen. Mede door hen is het bedrijf uitgegroeid tot één van de meest succesvolle bedrijven van Nederland (met ook vestigingen in het buitenland) en dat hebben we op bijzondere wijze tot uiting laten komen in een mooie, spetterende, afsluitende act.

 

Na afloop van de feestavond ontvingen wij vele lovende woorden van directie en medewerkers. Wij zijn er trots op dat, Evenementenbureau EVENT TOPPERS B.V. is uitgekozen om de totaalorganisatie van het 75 jarig jubileumfeest te organiseren.

___________________________________________________________________________________________

Event Toppers organiseert de Open Dag van Life & Mobility in Doetinchem


Op een prachtige, zonnige zaterdag in oktober, organiseerde Evenementenbureau Event Toppers een waanzinnige open dag voor de firma Life & Mobility uit Doetinchem. Samen met de feestcommissie werd een wel heel bijzonder concept uitgedacht, waarbij de medewerkers van het bedrijf zelf een grote rol speelden. Een ontzettend leuk plan was het gevolg wat al weken voor het event door het bedrijf gonsde. Wat een enthousiastme en betrokkenheid! Het gevolg....een geweldige dag, waarbij de medewerkers hun familie, vrienden, bekenden mochten meenemen om kennis te maken met dit bijzondere bedrijf. Een unieke rondleiding waarin bijzondere activiteiten waren verwerkt, natuurlijk leuke activiteiten voor de kleinere kinderen en heerlijk eten en drinken. 

_________________________________________________________________________________________

Opening nieuwe pand en tevens viering van het 10 jarig bedrijfsjubileum


Op het authentieke en prestigieuze station van Baarn organiseerde de dames van Event Toppers een prachtige opening van het nieuwe pand en tevens de viering van het 10 jarig bestaan van een bedrijf in grote railprojecten. Met een originele openingshandeling, waarbij een bijzondere locomotief werd ingezet, werd de officiële opening een feit. Aansluitend werd een rondleiding in het pand verzorgd en konden de gasten genieten van een heerlijke hapjes en drankjes.

__________________________________________________________________________________________________

Event Toppers organiseert meerdaags internationaal Klant Event


Een waanzinnig succes werd het internationaal klant event van Ninestar Image uit China. Event Toppers verzorgde het concept, de organisatie en de uitvoering van dit meerdaags, internationaal evenement op verschillende prachtige locaties in Amsterdam.

_______________________________________________________________________________________________

Stijlvol Bedrijfskerstfeest voor een bekend gerenommeerd accountant-, belasting en advieskantoor

Dit jaar organiseerden de dames van Event Toppers het jaarlijks bedrijfskerstfeest op het stijlvolle schip SS Rotterdam. Het thema van de avond was Gala en daar hadden alle gasten zich ook aan gehouden. Prachtige outfits, een stijlvolle ambiance, heerlijk eten en natuurlijk top entertainment waren onderdeel van dit mooie feest. Wij zijn er trots op ook dit bedrijfskerstfeest wederom te hebben mogen organiseren.

_____________________________________________________________________________________________________

Management Event voor een ICT bedrijf


In dit event was de doelstelling om alle 160 middle managers van het ICT bedrijf eens anders met elkaar te laten communiceren. Nou dat is gelukt. In 2 sessies werd de groep geconfronteerd met de workshop Knex It, waarbij zij vooraf in teams werden ingedeeld. Doel was om bouwwerken te construeren zodanig dat alle creaties aan elkaar geschakeld konden worden. Daarmee ontstond uiteindelijk één groot bouwwerk. Overleg, leiderschap en creativiteit stonden centraal en doelstellingen werden behaald. De reactie van onze opdrachtgever was lovend: "het was echt weer fantastisch, een grote groep enthousiaste mannen. Het was absoluut een groot succes".
____________________________________________________________________________________________________

Relatie Evenement en Jubileumfeest voor een succesvol bedrijf in Performance Marketing


In een prachtig monumentaal gebouw in hartje Amsterdam organiseerden de dames van Event Toppers een succesvol relatie evenement en tevens het 5 jarig bestaan van dit jonge, trendy bedrijf. Al direct bij binnenkomst ontstond het WOW gevoel bij deze fantastische locatie. Met een speciaal op maat gemaakte openingsact kwam het hele gebouw "tot leven" en voerden de oehs en ahhs de boventoon. De informele setting zorgde ervoor dat er gelegenheid was om bij te praten en te netwerken. De keukenbrigade zorgde voor een heerlijke Walking Diner met een mix van diverse gerechtjes. Het event werd krachtig ondersteund met een lasershow waarin de kernwaarden en doelstellingen van het bedrijf in entertainmentvorm werd overgebracht op de aanwezige gasten. Natuurlijk ontbrak ook een spetterende slotact niet. Ook in 2014 werd Event Toppers weer ingeschakeld om de organisatie van het event te verzorgen. Wij kijken er dan ook vol trots op terug. 

____________________________________________________________________________________________________

Klantendag voor internationaal bedrijf in applicatiebeheer en geavanceerde, technologische oplossingen.


Op een prachtige najaarsdag in november organiseerde Evenementenbureau Event Toppers een internationale klantendag voor een technologisch bedrijf. Na een heerlijke lunch te hebben genoten, werden de gasten per touringcar vervoerd naar de rand van Amsterdam waar de eerste originele en creatieve activiteit plaatsvond waarbij ondertussen volop gelegenheid was om te netwerken en bij te praten. Aansluitend werden de gasten met een stijlvolle boot opgehaald voor een mooie boottocht door hartje Amsterdam. In een culinair museum midden in het centrum van Amsterdam genoten de gasten van lekker eten en een goed glas wijn. Dit alles in een prachtige ambiance. Een uitermate geslaagde dag en avond om met veel plezier op terug te kijken.

_____________________________________________________________________________________________________

Klant Event Auma Benelux B.V. 40 JAAR!


Op donderdag 25 september 2014 beleefde Auma Benelux haar 40 jarig bestaan met klanten en relaties. Het vooraf opgezette uitnodigingstraject leverde een extreem hoge opkomst op waar wij natuurlijk heel trots op zijn. Het dag- en avondprogramma bestond uit een gevarieerd en spectaculair programma met een perfecte mix van netwerken en beleven. Dat alles op één van de mooiste circuits in Nederland. Een aantal van de genodigden hadden zelfs de mogelijkheid een rondje te maken met Tim Coronel. Wat een belevenis!
Kortom een uitermate geslaagde dag waar Auma Benelux en haar gasten met veel plezier op terugkijken.

__________________________________________________________________________________________________

Jubileumfeest 25 Jaar Breemhaar Beheer B.V.

Ter gelegenheid van het 25 jarig bestaan van de Breemhaar Beheer Groep uit Lelystad organiseerde de dames van Event Toppers een feest in een "Puur Hollands" thema. Het feest werd gehouden in één van de eigen bedrijfspanden met een bijzondere architectuur. Natuurlijk werd voor de feestavond de locatie volledig omgetoverd in de stijl van het Hollandse thema. Meubilair, decoraties, podium, dansvloer, live artiesten, entertainment en natuurlijk de catering waren volledig op elkaar afgestemd. Maar ook de gasten kwamen volledig in stijl met A touch of Rood, Wit, Blauw en Oranje. Een kleurrijk geheel met een fantastische sfeer.
________________________________________________________________________________________________

Internationaal VIP EVENT voor een Technisch Bureau gespecialiseerd in techniek voor de infrastructuur van Nederland


Onlangs organiseerde Event Toppers een groot Internationaal Vip Event voor de relaties van een technisch bureau gespecialiseerd in techniek voor infrastructuur. Het VIP Event vond plaats in het hart van Amsterdam. De gasten werden met diverse boten vervoerd vanaf de RAI naar één van de mooiste locaties van onze hoofdstad alwaar een fantastische avond vol entertainment, eten en drinken, muziek en netwerken de hoofdrol speelde. Aan het einde van de avond brachten de VIP Touringcars de gasten weer terug naar de hotels. 

___________________________________________________________________________________

Capacity Dinner voor KPN International & TAG Austria

In een prachtige ambiance op een uitermate sfeervolle en authentieke locatie midden in het centrum van Amsterdam vond het jaarlijks Capacity Dinner plaats voor buitenlandse relaties van KPN International & TAG Austria. Doel van het diner was elkaar op een andere manier leren kennen, gelegenheid om te netwerken en natuurlijk business doen!! Dit alles tijdens een uitermate goed verzorgd meergangen diner met een ludieke Nederlandse en Oostenrijkse "Touch"....

 

____________________________________________________________________________________________

Klant Event voor Ligatus Nederland BV


Voor Ligatus Nederland organiseerde Event Toppers een Klant Event met het thema Magic! Op een goed bereikbare, industriële locatie in Amsterdam vond het event plaats met een geweldige openingsact, diverse magicians, DJ en een waanzinnige slotact volledig in het thema gehuld. Ook de catering was van hoge kwaliteit. Onze bediening zorgde voor een feilloze uitvoering van het uitgebreide walking dinner.

______________________________________________________________________________

Klant Event voor Way2Connect BV

Op een unieke locatie centraal in Nederland ontving Way2Connect haar relaties/klanten voor een bijzondere dag en avond. Het zonnetje scheen volop, wat een heerlijke dag!

Na het ochtendprogramma waarin de klanten en relaties werden bijgepraat omtrent de nieuwste ontwikkelingen binnen het bedrijf en de branche, werden de gasten uitgenodigd naar een heel bijzondere plek aan het water.....waar diverse TOP activiteiten plaatsvonden op het water en ook aan land. Tijdens de borrel en BBQ bij de Cabana werd volop nagepraat, lekker gegeten en natuurlijk volop genetwerkt.
Een fantastisch evenement voor onze opdrachtgever die tevreden terugkijkt op een succesvolle dag.

____________________________________________________________________________

Waternet 100 & 160 jaar Riolering & Drinkwater

Ter gelegenheid van het 160 jarig bestaan van Waternet Drinkwater en het 100 jarig bestaan van Waternet Riolering organiseerde de dames van Event Toppers een spetterend jubileumfeest voor 1000 medewerkers van Waternet in Amsterdam. Een top locatie, natuurlijk aan water gelegen, vormde het decor van de feestavond. Bij het gezellige cateringplein konden de gasten een keuze maken uit tal van Food-to-Go gerechtjes. Lekker los en no-nonsense. Het entertainment was divers, waarbij de medewerkers van Waternet ook zelf een grote rol speelde in diverse workshops. Prachtige optredens en live muziek van de Waternet huisband afgewisseld met een Top DJ zorgde ervoor dat de voeten van de vloer gingen. Als afsluiter op de avond trad RADIO538 DJ Gerard Ekdom op. Een waanzinnig succesvolle avond waar men nog lang over nasprak!! 

____________________________________________________________________________

Event Toppers organiseert 50 Jaar VMG Groep

Onlangs organiseerde Event Toppers het 50 jarig jubileumfeest van de VMG Groep. In een prachtig en stijlvol ingerichte paviljoentent op het eigen bedrijventerrein werden ruim 500 relaties, klanten en personeel uitgenodigd voor een fantastisch weekend. Diverse rondleidingen in de fabriek, inspirerende gastsprekers, geweldig entertainment en top catering maakten deel uit van het speciaal op maat gemaakte programma voor de VMG Groep, die meer dan tevreden terugkijkt op een Top evenement.

______________________________________________________________

PwC Gala Event:
organisatie door Evenementenbureau Event Toppers

Voor de organisatie van ons galafeest hebben wij de samenwerking met het team van Eventtoppers als zeer plezierig ervaren. Door de aanvulling en ervaring van Eventtoppers op onze gestelde wensen, stond het feest als een huis! en was alles tot in de puntjes verzorgd. Mochten wij in de toekomst weer in de gelegenheid worden gesteld een bedrijfsfeest te mogen organiseren, zullen we zeker weer contact opnemen met Eventtoppers!

_____________________________________________________________________________

Evenementenbureau Event Toppers verzorgt de opening van gemeentehuis Hollands Kroon

Voor het openingsfeest van gemeente Hollands Kroon hebben we de hulp ingeroepen van Eventtoppers. We waren zeer tevreden over de organisatie. Ook omdat het allemaal op zeer korte termijn moest worden gerealiseerd. De dag was geslaagd en alle medewerkers hebben genoten van de flashmobs, lunch en vooral Karin Bloemen!

_____________________________________________________________________________

Event Toppers organiseert het Bedrijfsjubileum van Northgate Arinso

Ons 15 jarig jubileum is een geweldig feest geworden aan boord van de SS Rotterdam. Bedankt voor de organisatie. Ik vond het top, zeer goed verzorgd!

_____________________________________________________________________________

Deloitte Kick Off

Brenda de film van onze Kick Off was een groot succes, iedereen was er enthousiast over. En nog lof voor Dick die speciaal op zondagochtend nog naar Veldhoven is komen rijden voor de DVD!

_____________________________________________________________________________

Event Toppers organiseert Jubileumfeest Waternet

Team Event Toppers, wat hebben jullie ons 5-jarig jubileumfeest goed georganiseerd zeg. Iedereen was vol lof over het programma, de locatie en de catering en wat een TOP BAND!! Ook met de fakturatie, echt onze complimenten, we hebben dit wel eens anders ervaren”.

_____________________________________________________________________________

Van Lith Bouwgroep: Bedrijfsjubileum met overnachting op Vlieland

Kort en Krachtig: “Dames, het was een top weekend op Vlieland”!
Bedankt!

_____________________________________________________________________________

Akzo Nobel: Nieuwjaars Event

“’Al bijna 10 jaar op rij en weer was ons Nieuwjaars evenement tot in de puntjes geregeld”! Bedankt voor de fijne samenwerking.

_____________________________________________________________________________

AWL Techniek: Opening bedrijfspand

"Het was een geslaagde opening van ons nieuwe bedrijfspand, waarbij het Artistic Canon een hele leuke toevoeging was".

_____________________________________________________________________________

Event Toppers organiseert Novartis Pharma Kerstgala

“Wederom een mooi en stijlvol kerst event”. Bedankt voor de fijne samenwerking en organisatie.

_____________________________________________________________________________

Van Lith Bouwgroep: Relatie Evenement

Fantastisch - Geweldig - Top - Spectaculair - Wow!
Dit zijn slechts enkele reacties die wij van onze relaties hebben ontvangen na ons geweldige feest. Bedankt!

_____________________________________________________________________________

KPN International: Relatie Event


Een heel bijzondere omgeving met een bijzondere invulling die niemand van onze relaties eerder had meegemaakt! Bedankt voor de organisatie van onze relatiedag, het was weer top geregeld!

_____________________________________________________________________________

Bis Industrial Services: Management Event

Niets meer aan toe te voegen. Het was weer perfect! Bedankt Event Toppers voor het organiseren van ons management event.

_____________________________________________________________________________