Wij helpen bedrijven met het bedenken, organiseren en uitvoeren van hippe, trendy en originele jubileumfeesten. Onze missie is om jullie bedrijfsjubileum zo samen te stellen dat iedereen het er jaren later nog over heeft.
Organiseren we ons jubileumfeest op de zaak of op een externe locatie?
Als je mogelijkheid hebt om het bedrijfsjubileum op de zaak te houden dan heeft dat altijd een grote voorkeur. Medewerkers zijn er trots op om hun bedrijf te laten zien. Je ziet ook dat er vaak een heel hoge opkomst is als het feest op het eigen bedrijf plaatsvindt.
Een feesttent plaatsen en de fabriekshal omtoveren voor het jubileumfeest
De leukste samenstelling voor het jubileumfeest
Evenementenbureau Event Toppers adviseert graag de leukste, beste, hipste en meest trendy onderdelen voor het feest zoals:
- catering met trendy Food & Drinks,
- superleuk entertainment,
- de beste bands,
- leuke artiesten en voor ieder wat wils.
Wie nodig je uit op het bedrijfsjubileum?
Het hele uitnodigingstraject is enorm belangrijk om te zorgen dat de opkomst zo hoog mogelijk wordt. Wie nodig je uit? Maak je er een leuke familiedag van met rondleidingen en verschillende activiteiten? Misschien wel een TRENDY BEDRIJFSFESTIVAL? Wil je je klanten en relaties ook uitnodigen? Hoe combineer je dit?
Het is best veel werk om een jubileumfeest te organiseren...Weet je niet waar je moet beginnen?
Evenementenbureau Event Toppers BV is gespecialiseerd in de organisatie van jubileumfeesten. Ons team staat klaar en helpt je graag. Bel of mail ons voor een afspraak. Dan komen wij met onze PARTY BRAIN BOX graag naar je toe.
|